Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Pracovní poměr: HPP na dobu určitou (s možností prodloužení na dobu neurčitou)

Místo výkonu práce: Karlovy Vary

Platové ohodnocení dle předchozí praxe

Počet hodin týdně: 40

Nástup do zaměstnání: dle dohody, ideálně ihned

Lhůta pro doručení přihlášky: 5. 12. 2023 včetně

Bonusy: 25 dní dovolené, stravenkový paušál

Náplň práce nového kolegy bude:

  • poptávání pořadů a komunikace s umělci, účinkujícími – zajištění smluv a požadavků z nich vyplývajících;
  • komunikace se zájemci o krátkodobých pronájmech prostor, prezentace prostor k pronájmu a služeb klientovi, zajištění požadovaných prostorových úprav, technického vybavení apod., kontrola nad průběhem konání akcí;
  • dle potřeby zajištění externích spolupracovníků při pořádání akcí;
  • administrativa s akcemi spojená;
  • úzká spolupráce a odpovědnost za informovanost ostatních oddělení Císařských lázní za účelem předání všech potřebných informací, které jsou ve smlouvě s klientem.

Co požadujeme:

  • zkušenosti s organizací akcí/eventů (min. 1 rok);
  • zkušenost s projektovým/manažerským řízením (výhodou, nikoliv podmínkou);
  • velmi dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Excel);
  • velmi dobrá znalost 1 světového jazyka slovem i písmem (německý nebo anglický jazyk);
  • samostatnost, flexibilita, organizační a komunikační schopnosti, proaktivita, týmovost;
  • aktivní řidič (oprávnění skupiny B);
  • všeobecný přehled v oblasti kulturního dění ve společnosti výhodou.

 

Nabízíme tvůrčí prostředí, možnost seberealizace.

Kontakt:

Kontakt pro více informací: Věra Simeth: + 420 775 686 976.

V případě zájmu prosím zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis v elektronické podobě na adresu vera.simeth@cisarskelazne.cz.

Zasílání je možné do 5. 12. 2023 včetně.